ngk logo

NGK uždegimo žvakės, pakaitinimo žvakės ir kitos autodalys

ngk zvakes, uzdegimo rites

Šiandien NGK SPARK PLUG kompanija yra viena iš pirmaujančių automobilių ir techninės keramikos tiekėjų visame pasaulyje. Kompanija specializuojasi uždegimo ir jutiklių technologijos srityse, tiekdama originalią įrangą ir automobilių dalis antrinės rinkos klientams visame pasaulyje. Išskirtinai atsidavusi kokybei, technologijoms, moksliniams tyrimams ir plėtrai, bendrovė tapo pirmaujančia uždegimo žvakių ir deguonies jutiklių (lambda zondų) gamintoja pasaulyje bei didžiausia kaitinimo žvakių, uždegimo ričių ir laidų tiekėja bei kitų jutiklių gamintoja. Dabar NGK SPARK PLUG yra atstovaujama visuose žemynuose ir turi 41 grupės įmonę, 25 gamyklas ir keturis techninius centrus. Bendrovės automobilių ir techninės keramikos veikla, kurioje dirba daugiau kaip 14500 darbuotojų, sukuria apie 3,1 milijardo eurų metinę apyvartą visame pasaulyje. NGK svetainė

NGK SPARK PLUG kompanijos istorija

1936 m. lapkričio 11 d. Nagojoje, Japonijoje, buvo įkurta NGK SPARK PLUG Co., Ltd., kurio pradinis kapitalas buvo vienas milijonas jenų. Jau po metų jauna įmonė pradėjo tiekti savo pirmąsias uždegimo žvakes, kurios tapo būsimo augimo kertiniu akmeniu.

Verslo išplėtimas iki techninės keramikos

Pradinis bendrovės viešas pasiūlymas 1949 m. atvėrė kelią techninės keramikos, naudojamos įvairiose srityse, gamybai. Be to, buvo sukurtas prekės ženklas NTK. 1958 m. įmonė pradėjo kurti keraminius pjovimo įrankius ir įdėklus - iki šiol tai yra vienas iš svarbiausių padalinių.

1975 m. NGK SPARK PLUG pradėjo savo veiklą Europoje, įsteigdama savo pirmąją dukterinę įmonę Europoje. Po ketverių metų, 1979 m., Ratingene buvo įkurta NGK SPARK PLUG Deutschland GmbH. 1989 m. Vokietijos dukterinė įmonė buvo pervadinta į NGK SPARK PLUG Europe GmbH ir perėmė atsakomybę už Europos verslą.

Nuo 2015 m. Gegužės mėn. NGK SPARK PLUG valdo visas akcijas, susijusias su Wells Manufacturing, pirmaujančia transporto priemonių elektronikos komponentų tiekėja automobilių versle. JAV įsikūrusi įmonė siūlo daugiau nei 37 000 dalių - platų jungiklių, uždegimo ričių ir slėgio jutiklių asortimentą.

Asortimentas

Bendrovės automobilių pramonės padalinys specializuojasi uždegimo ir jutiklių technologijos srityse, tiekdamas „Original Equipment“ produkciją klientams visame pasaulyje. Antrinės rinkos produktų portfelį sudaro uždegimo žvakės, kaitinimo žvakės, uždegimo ritės ir laidai su NGK Ignition Parts prekės ženklu. „NTK Vehicle Electronics“ prekės ženklu bendrovė siūlo deguonies jutiklius (įskaitant NOx jutiklius), išmetamųjų dujų temperatūros jutiklius (EGTS), oro masės daviklius (MAF) ir kolektoriaus slėgio (MAP) jutiklius, taip pat variklio greičio ir padėties jutiklius. 

Uždegimo žvakės

Nuo lengvųjų automobilių ir dviračių iki „Formulės 1“ ir motociklų lenktynių, NGK SPARK PLUG įsitvirtino kaip originalios įrangos gamintoja. Aiškiai pasiryžusi tiekti aukščiausią kokybę ir nuolat keldama kokybės kartelę vis aukščiau, NGK SPARK PLUG yra geriausias prekės ženklo pasirinkimas daugybei transporto priemonių gamintojų.

Siekdama patenkinti augančius lūkesčius, NGK SPARK PLUG reguliariai investuoja į mokslinius tyrimus, technologijas ir plėtrą. Todėl įmonė gamina daugiau nei 1000 skirtingų rūšių uždegimo žvakių, skirtų kiekvienam automobilio varikliui, taip pat motociklams, jūrų, jėgos sportui ir daugeliui kitų programų. Štai kodėl NGK asortimente yra tinkamas produktas beveik kiekvienam varikliui ir kiekvienam poreikiui!

  • Unikalus dizainas garantuoja geriausią įmanomą našumą

  • Platus įvairių šilumos įvertinimų pasirinkimas, užtikrinantis aukštą šilumos ištvermę

  • Aukšto našumo žvakės, skirtos naujausioms variklio technologijoms

Reikalavimai uždegimo žvakėms. Kaip pagrindinis bet kurio benzininio variklio energijos šaltinis, uždegimo žvakė atlieka esminę funkciją: ji yra atsakinga už oro ir degalų mišinio uždegimą benzininių variklių degimo kameroje. Šis degimo procesas sukuria galią, priversdamas transporto priemonę judėti. Kad degimo procesas vyktų sklandžiai, žvakės tiekiama kibirkštis turi užsidegti prieš pat stūmokliui pasiekiant aukščiausią tašką, kada suspaudimas yra didžiausias. Šio uždegimo kokybei įtakos turi keli veiksniai, kurie turi didelę reikšmę tiek važiavimui, tiek aplinkai, įskaitant sklandų variklio darbą ir efektyvumą, taip pat kenksmingų teršalų kiekį.

uzdegimo zvakes

Uždegimo žvakių tipai

Iridžio žvakės. NGK iridžio žvakės šiuo metu yra aukščiausios kokybės technologinis sprendimas. Ant vidutinio elektrodo yra iridžio lydinio, suvirinto specialiu būdu, naudojant lazerį. Vienas iš sunkiausių metalų pasaulyje, tauriųjų metalų iridis pradeda tirpti 2450 ° C temperatūroje, todėl yra labai atsparus kibirkščių erozijai. Naudojant jį, palyginti su standartinėmis nikelio žvakėmis, tarnavimo laikas vidutiniškai padidėja dvigubai.

ngk uždegimo žvakės

Platininės žvakės. Šiuose uždegimo žvakėse yra vidurinio elektrodo platinos plokštelė, kuri užtikrina pastovesnį uždegimo žvakės degimą per visą eksploatavimo laiką, net ir sunkiomis sąlygomis. Dėl siauro vidurinio elektrodo, kuris skleidžia labai mažą kibirkšties įtampą, tausoja uždegimo ritę ir užtikrina optimalų degimą.

Uždegimo žvakės su keliais įžeminimo elektrodais. Viena standartinio nikelio žvakės tarnavimo laiko pratęsimo strategija yra aprūpinti ją keliais įžeminimo elektrodais. Tokiose žvakėse kibirkštis nuolat peršoka į kitą įžeminimo elektrodą. Tai atliekant, nusidėvėjimas paskirstomas keturiems įžeminimo elektrodams ir pratęsiamas žvakės tarnavimo laikas.

Žvakės su V formos grioveliu centriniame elektrode. NGK SPARK PLUG patentuotų V formos griovelių žvakių principas yra techniškai paprastas, tačiau labai efektyvus. Centriniame elektrode yra V formos griovelis. Tai priverčia kibirkštį atsirasti ties išoriniu centrinio elektrodo kraštu, kur lengviau uždegti oro ir kuro mišinį. Dėl to sumažėja įtampa, kuri reikalinga kibirkščiai. Šios dvi savybės pagerina uždegimą, net esant ekstremalioms eksploatavimo sąlygoms.

Uždegimo žvakės su papildomu uždegimo žvakės atstumu. Šiose uždegimo žvakėse yra korpusas, kuris yra arti izoliatoriaus. Jei izoliatoriaus antgalis užkimštas anglies nuosėdomis, kibirkšties įtampa pirmiausia teka žemyn iki įmontuoto korpuso aukščio. Kadangi šuolis į korpusą dabar reiškia mažesnį pasipriešinimą, nei teka išilgai izoliatoriaus, lankas aplenkia korpusą ir tokiu būdu užsidega oro ir kuro mišinys. Kai tik uždegimo žvakė pasiekia 450 ° C savaiminio išsivalymo temperatūrą, anglies nuosėdos sudeginamos ir kibirkštis gali vėl įgyti įprastą kelią per įžeminimo elektrodą. 

Hibridinės žvakės. Sukurtos varikliams, kurie dėl savo konstrukcijos linkę labiau sukaupti anglies. Hibridinėsi uždegimo žvakės turi „normalų“ įžeminimo elektrodą, taip pat du mažesnius į šoną įžemintus elektrodus. Šoniniai elektrodai pradeda veikti, jei uždegimo žvakė yra užkimšta anglimi. Tokiu atveju uždegimo įtampa teka žemyn užsikimšusiu izoliatoriumi, sriegio kryptimi. Jis praeina pro vietą, kur šoniniai elektrodai yra labai arti. Kadangi varža šoniniams elektrodams yra mažesnė už izoliatoriaus varžą, įtampa peršoko prie šoninių elektrodų, leidžianti uždegimo žvakę veikti net sunkiomis sąlygomis. Kai kamštis pasiekia savo darbo temperatūrą ir nuosėdos pašalinamos, jis vėl pradeda veikti „normaliai“, kibirkščiai šokinėjant tarp centro ir pagrindinio įžeminimo elektrodo. 

SND / CNG žvakės. „LPG LaserLine“ žvakės yra dvigubos tauriųjų metalų žvakės, specialiai sukurtos varikliams, naudojantiems dujas. Dujų degimas skiriasi nuo benzino degimo, todėl reikia specialiai šioms sąlygoms pritaikytų žvakių. Dujų ir oro mišinius sunkiau uždegti, nes reikalinga didesnė uždegimo įtampa ir padidėja uždegimo ričių sugedimo rizika. „NGK LaserLine“ uždegimo žvakių gyvavimo laikas yra 60 000 km, jos aiškiai pranoksta „įprastas“ uždegimo žvakes.

NGK filmukas apie uždegimo žvakių veikimą ir elektrodo susidėvėjimą: Uždegimo žvakės elektrodo susidėvėjimas

NGK pakaitimo žvakės

Per pastaruosius kelis dešimtmečius NGK SPARK PLUG ekspertų patirtis buvo įvertinta ir dyzelinių automobilių vairuotojų ir automobilių gamintojų visame pasaulyje. Juk NGK kaitinimo žvakės yra pagamintos pačioms blogiausioms sąlygoms. 

„NGK SPARK PLUG“ nuolat plečia savo patirtį, nustato naujus kaitinimo žvakių technologijos standartus. Kaitinimo žvakės yra privalomos, siekiant užtikrinti nepriekaištingą dyzelinio variklio užvedimą, esant šaltoms sąlygoms. Esant tam tikrai temperatūrai, variklis neužsives be gerai veikiančių kaitinimo žvakių.

Dyzelinio variklio kaitinimo žvakės iš esmės yra dviejų tipų: metalinių strypų kaitinimo žvakės ir keramikinės kaitinimo žvakės. Dvi technologijos pasižymi ypatingomis šiluminio elgesio savybėmis. Daugelis automobilių gamintojų  pasirenka patikrintą NGK technologiją:

  • Saugus paleidimas esant žemai aplinkos temperatūrai 

  • Mažas išmetamųjų teršalų kiekis atšilimo metu

  • Stabili tuščioji eiga, kol variklis pasiekia darbinę temperatūrą

  • Aukštos kokybės danga ant korpuso, užtikrinanti aukštą atsparumą korozijai

  • Unikali apvalkalo konstrukcija, užtikrinanti puikų šilumos perdavimą, nepriekaištingą sandarumą dujoms, didelį sukimo momentą ir aukštą atsparumą deformacijai bei šildymo ričių saugumą

Reikalavimai pakaitinimo žvakėms

Norint užtikrinti, kad savaiminio užsidegimo temperatūra būtų pasiekta net ir atšiauriomis sąlygomis, užvedant variklį šaltuoju metu, į degimo kamerą reikia paduoti papildomos šilumos. Šį darbą puikiai atlieka kaitinimo žvakė. Ta prasme kaitinimo žvakė veikia kaip panardinamasis šildytuvas, tiekiantis energiją ir kaistantis iki labai aukštos, 1350 ° C temperatūros.

pakaitinimo žvakės

Pakaitinimo žvakių tipai

Metalo strypo kaitinimo žvakės. Metalinių strypų kaitinimo žvakės yra su kaitinimo rite kaitinimo strype, pagamintame iš karščiui atsparaus metalo. Specifinė medžiaga - magnio oksidas - šio kaitrinio strypo viduje apsaugo šildymo ritę nuo virpesių ir smūgių. Magnio oksidas taip pat yra puikus šilumos laidininkas, todėl išsiskirianti šiluma gali greitai išsiskleisti į išorę. 

Aukštos temperatūros kaitinimo žvakės. Aukštos temperatūros kaitinimo žvakė („NHTC kaitinimo žvakė“, „Nauja aukštos temperatūros keramika“) turi visiškai keraminį kaitinimo elementą. NHTC keraminė kaitinimo žvakė buvo specialiai sukurta NGK SPARK PLUG, kad automobilių gamintojai galėtų laikytis vis griežtesnių išmetamųjų teršalų standartų. Vienas iš šių standartų tikslų yra sumažinti dyzelinių variklių suspaudimo laipsnį. NHTC kaitinimo žvakės pasiekia 1000 ° C temperatūrą per mažiau nei dvi sekundes ir gali švytėti ilgiau nei dešimt minučių, esant temperatūrai iki 1350 ° C.

Kaip teisingai pakeisti pakaitinimo žvakes, kad keičiant jų nenulaužti, galite pažiūrėti NGK filmuką čia: Pakaitinimo žvakių keitimas

Be uždegimo ir pakaitinimo žvakių NGK SPARK PLUG kompanija gamina aukštos kokybės uždegimo rites, aukštos įtampos laidus, paskirstymo dangtelius ir kai kurias kitas autodalis. Apie NTK prekės ženklo produkciją skaitykite čia.

Ieškokite NGK uždegimo, pakaitinimo žvakių, uždegimo ričių pagal savo automobilį mūsų e-parduotuvėje. Labai geros kainos ir greitas pristatymas! Spauskite ant paveikslėlio:

NGK žvakės